«Нова пошта» запустила послугу безконтактної доставки кур’єром

Про це інформує прес-служба «Нової пошти», наголошуючи, що сьогодні головне для власної безпеки – це безконтакт.

Додають: «Нам потрібно змінювати свої звички: вітатися без рукостистискання, відкривати двері, не торкаючись ручок, нажимати кнопки ліфту у рукавичках і сплачувати в додатках або через пейпасс. Для «Нова пошта» зараз безпека — найважливіше. Ми вже створили безпечний простір доставки і йдемо ще далі. З 25 березня запровадили нову послугу – безконтактної доставки кур’єром».

Як це буде працювати?

У разі якщо відправлення оплачене:

· кур’єр залишає посилку на килимку або в іншому зручному для клієнта місці,

· дзвонить клієнту в двері і відходить на безпечну відстань (не менше 1,5 м),

· чекає поки клієнт забере своє відправлення.

У разі якщо відправлення не оплачене:

· кур’єр пропонує клієнту оплатити товар через мобільний додаток, банківською картою або підготувати готівку без решти,

· далі діє за тією з ж схемою.

Після доставки кожного відправлення кур’єри обробляють руки та телефони антисептиком.

Нагадують, що всі відділення та кур’єри «Нової пошти» забезпечені дезінфекторами, захисними масками та рукавичками. Ми дезінфікуємо навіть кулькові ручки, які використовуються у відділеннях. Крім того, у відділеннях створені безпечні стоп-лінії. Також пускаємо по одній людині до кожного оператора, щоб не створювати натовпу.

Працівники отримали повний інструктаж, як безпечно виконувати свою роботу, мають медичну страховку і в будь-який момент можуть звернутися до лікаря. Також перед початком роботи вони проходять первинний огляд і не допускаються до роботи у разі підвищення температури чи поганого самопочуття.

«Нова пошта» закликає клієнтів бути обачними та користуватися онлайн-послугами для оформлення посилок та оплат, зонами самооблуговування у відділеннях та поштоматами.

Джерело  https://zak-kor.net/

Facebook Комментарии