Перші висновки Ірану щодо катастрофи українського літака

Іранські спеціалісти стверджують, що літак авіакомпанії «Міжнародні авіалінії України», який розбився 8 січня поблизу Тегерану, загорівся перед катастрофою і намагався повернутися в аеропорт.

Про це йдеться в попередньому звіті Організації цивільної авіації Ірану.

Алі Абедзаде, керівник іранського Національного управління авіації, зазначив, що знайдені після авіакатастрофи реєстратори польотів (чорні скриньки) передали слідчому з аварій, а решту частин літака зібрали та перевезли до безпечного місця. Зазначається, що чорні скриньки, що містять записи польоту (FDR) та записи з кабіни літака (CVR), були пошкоджені внаслідок аварії та пожежі, тому частина записів втрачена.

Описуючи умови польоту літака, керівник іранського Національного управління авіації заявив: «Літак спочатку підіймається на висоту 8000 футів (майже 2500 м — ред.), а потім інформація про літак зникає з екрана радарів, і літак стикається з землею і руйнується. Пілот не надсилав жодних радіоповідомлень щодо незвичних обставин. Згідно з повідомленнями очевидців (люди на землі та на висотних польотних екіпажах, які спостерігали та повідомляли про інцидент), вогонь огорнув літак ще в повітрі, а після того, як літак зіткнувся із землею, стався вибух».

В організації вважають, що сильний вибух при падінні стався через те, що він був повністю заправлений паливом.

За словами Абедзаде, траєкторія руху літака вказує на те, що літак спочатку прямував на захід, а після проблеми повертав праворуч і на момент катастрофи повертався назад до аеропорту.

Зазначено, що після катастрофи Іран надіслав повідомлення Україні як країні-власниці літака, Сполученим Штатам як виробнику, Швеції та Канаді як країнам-заявникам, громадяни яких були в літаку.

Тіла та останки пасажирів були ідентифіковані та транспортовані до судової медицини під наглядом судових органів для передачі.

Facebook Комментарии