Реформи Гройсмана вбивають унікальну школу, а вчителів позбавляють роботи

Система художньо-естетичної освіти в школі № 29 міста Суми починалася як експеримент ще в 1996 році. На даний момент за напрямами різних мистецтв у школі працює 69 викладачів і навчається більше тисячі учнів.

У школі №29 успішно функціонують музичні, театрально-хореографічні та художні класи. Діти вільні вибирати напрямок собі по душі, а крім атестата про середню освіту учні можуть отримати диплом про закінчення школи мистецтв в стінах рідної альма-матер.

Байдужість влади і небажання розвивати мистецтво може призвести до краху цієї ідилії. У Кабміні створили формулу розрахунку зарплати, за якою навчальні заклади з державного бюджету не будуть отримувати фінансування, а це зобов’язання лягає на плечі місцевого бюджету.

В свою чергу місцевий бюджет не має додаткові фінансами. Саме тому вже з вересня гостро постане питання про закриття музичних, театрально-хореографічних і художніх класів.

Учні не зможуть всебічно розвиватися і будуть змушені зупинити своє навчання обраним напрямом мистецтва, адже у найближчих районах немає відповідних гуртків, Палаців культури та музичних шкіл. Близько 70 вчителів просто позбудуться своєї роботи, адже багато фахівців навчають дітей за власними методиками більше 10 років.

У сумській школі безліч кабінетів, обладнаних під хореографію, хоровий спів, уроки образотворчого мистецтва та музики. Унікальна школа має 15 видів інструментів, доступних для вибору учнів. Все це стане не потрібно.

Вчителями створюються численні творчі колективи, які беруть участь у різних всеукраїнських і міжнародних конкурсах і займають призові місця. У спеціалізовані класи фахівцями відбираються діти зі здібностями, які в майбутньому зможуть представляти Україну на гідному європейському та світовому рівні.

Джерело

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Inline
Inline